Betty_Boop
Betty_Boop
هلا مدام ماما .. الحمدلله علـــى سلامتك ياقلبي .. وكويس ماتخنتي هنـــاك
هلا مدام ماما .. الحمدلله علـــى سلامتك ياقلبي .. وكويس ماتخنتي هنـــاك
ايه صح نسيت اسئل هل اعيد الاسبوع الاول لاني خربطت اول يوم من الاسبوع الثاني يوم شفت اني مانقصت والا وش اسوي
دبدوبة حلوه
دبدوبة حلوه
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
هلا فيكم بنات

انا مو قادره استغني عن الملح

شنو الدبررررررره
camela
camela
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
هاى بنات
ما قدرتش اشارككم امس لأننى كنت اقوم ببعض اجراءات الاجازة المرضية
بتاعتى ورجعت رجلى واجعانى وكانت مضايقانى .
المهم
ريجيم اليوم الخامس ( الثلاثاء)
الفطار :
2 كوب زبادى + 2 وحدة خيار
الغداء :
2 سمكة مشويه + واحدة خيار
العشاء :
سلطة يونانية ( طبق كبير شوية )
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
ريجيم اليوم السادس ( الاربعاء )
الفطار :
2 كوب زبادى ( كوب منهم قطعت فيه فص ثوم ونصف خياره )
سمعت ان فص فى اليوم يساعد على النزول
الغداء :
( كوسه + بطاطس ) مسلوق
العشاء :
سمك فى الفرن بالبصل والطماطم بدون زيت ( بدل شوربة السمك )
ده طبعا مع اخذ كوب ماء مع ملعقة خل تفاح على الريق وتناول الشلى الاخضر على فترات مختلفة من اليوم
camela
camela
مرحبا بنات وصبايا وسيدات :) جونسرة كاميلا مدام ماما سالفتى غير اليوم كان الفطار برتقالة +موزة الغذاء: ورقتان خس + خيارة صغيرة + 1 طماطم صغيرة نصفين العشاء : شوربة طماطم ما حبيتها اخذت 3 ملاعق منها وقلت الجوع احسن :09: 30 دقيقة على الاوربت تراك اول مرة اخرج من البيت اليوم من اسبوع وجيت البس العباية لقيت البنطلون واسع ووجهى غير كتير انبسطيت يارب تكمل على خير :) كاميلا .... انا عملت المستحيل بشريط الوزن بس دايما يمسح المعلومات بعد حساب الوزن :( شو اعمل تحياتى:26:
مرحبا بنات وصبايا وسيدات :) جونسرة كاميلا مدام ماما سالفتى غير اليوم كان الفطار برتقالة...
مرحبا بك يا فريده
ومبروك على شريط الوزن وآسفه انى ما رديتش عليك امس لأننى كنت تعبانه جدا
يالا شدى الهمه وكملى الريجيم وتوصلى للوزن اللى تتمنيه
بالتوفيق ان شاء الله
camela
camela
سااالفتي غير وكل البنااااااااااات شجعوني واشجعكم انا ارادتي ان شاء الله ميه الميه
سااالفتي غير وكل البنااااااااااات شجعوني واشجعكم انا ارادتي ان شاء الله ميه الميه
دبدوبه حبيبتى
اعتقد انك عمرك ما هاتكونى مثلى قبل ما ابدا ريجيم والله كانت معنوياتى صفر
وكنت كل ما ابدأ ريجيم ما امشى فيه غير يومين وعمرى ما كنت اتوقع انى امشى
على ريجيم ذى ده ( صعب شويه )
بس انا مشيت تخفيف لمدة 10 ايام فى البدايه نزلت 2 كيلو
وبعدين عملت نوع من الريجيم الكيماوى لمدة 5 ايام نزلت فيهم 3 كيلو
وبعدين بدأت فى الريجيم ده والحمد لله مستريحه فيه قوى
يمكن فترات التعود السابقة هى اللى ساعدتنى
شدى الهمه يا حبيبتى وربنا يقويك
:26: