fareda_2000
fareda_2000
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
مرحبا بكل اخواتى :26:
كيفك كاميلا وين يومياتك ؟؟:26:

جونسرة :26:
الله يبارك فيكى وعقبال كل اللى بدها تنزل وعقبالك حبيبتى

مدام ماما :26:
كيفك حبيبتى ومبروك لشكلك الجديد وعسى تضلى هيك حلوة ومنورة .... انا بكتب يومياتى يوميا ويوم الجمعة الساعة 6 مساءا ميعاد وزنى الاسبوعى ونقصت 2 ك والحمدلله وصرت 88 عن وجهى صار غير وصغرت 10 سنوات والله انا وصلت لحالة ان اللى يشوفنى ما يصدق انى 29 سنة كانى 39 سنة بس كتير مبسوطة وجسمى اتغير بس بعد الرحلة طويلة ادعيلى بس ممكن اسالك سؤال بمناسبة انك بالاسبوع السادس لحم بالخضار المشكلة بيكون سوتيه وشو هى البطاطس اللى بصلصة الخل ولحم ضانى بصوص زيت الزيتون ومحشى ورق العنب محشى رز ولا مفروم ؟؟؟ طاجن الخضار بالبيض المسلوق ارجو الافادة حتى نكون سند للى بعدينا ..... ولا تنسى ان اختلاف البلاد مشكلة يعنى السعودى غير المصرى غير اللبنانى وهكذا
يومياتى ... اليوم الثانى من الاسبوع الثالث

الفطار .... تفاحة
الغذاء .... كوب زبادى + خيارة صغيرة
العشاء بيكون انشالله .... طبق صغير باذنجان بالصلصة الخضراء
مافى اوربيت تراك لان ظهرى واجعنى كتير هاللايام

تحياتى:26:
arch
arch
مرحبا بكل اخواتى :26: كيفك كاميلا وين يومياتك ؟؟:26: جونسرة :26: الله يبارك فيكى وعقبال كل اللى بدها تنزل وعقبالك حبيبتى مدام ماما :26: كيفك حبيبتى ومبروك لشكلك الجديد وعسى تضلى هيك حلوة ومنورة .... انا بكتب يومياتى يوميا ويوم الجمعة الساعة 6 مساءا ميعاد وزنى الاسبوعى ونقصت 2 ك والحمدلله وصرت 88 عن وجهى صار غير وصغرت 10 سنوات والله انا وصلت لحالة ان اللى يشوفنى ما يصدق انى 29 سنة كانى 39 سنة بس كتير مبسوطة وجسمى اتغير بس بعد الرحلة طويلة ادعيلى بس ممكن اسالك سؤال بمناسبة انك بالاسبوع السادس لحم بالخضار المشكلة بيكون سوتيه وشو هى البطاطس اللى بصلصة الخل ولحم ضانى بصوص زيت الزيتون ومحشى ورق العنب محشى رز ولا مفروم ؟؟؟ طاجن الخضار بالبيض المسلوق ارجو الافادة حتى نكون سند للى بعدينا ..... ولا تنسى ان اختلاف البلاد مشكلة يعنى السعودى غير المصرى غير اللبنانى وهكذا يومياتى ... اليوم الثانى من الاسبوع الثالث الفطار .... تفاحة الغذاء .... كوب زبادى + خيارة صغيرة العشاء بيكون انشالله .... طبق صغير باذنجان بالصلصة الخضراء مافى اوربيت تراك لان ظهرى واجعنى كتير هاللايام تحياتى:26:
مرحبا بكل اخواتى :26: كيفك كاميلا وين يومياتك ؟؟:26: جونسرة :26: الله يبارك فيكى وعقبال...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيفكم حبيباتى ان شاء الله تكونو كلكم بخير:26:
اليوم هو الاول لى فلا الريجيم المركب ادعوووووووووووولى استمر عليه
لم افطر
الغداء خضار مسلوق ( كوسه - بسله )
العشاء برتقال
عملت خلطة اعشاب ( زنجبيل- شاى اخضر - مرمريه - روز مارى - بابونج - قرفه )
ربنا يوفقنا ويثبتنا جميعا
عاوزاكم تشجعونى اوعو تطنشونى علشان مش ازعل منكم :(
شموخ الدوحه
شموخ الدوحه
اخبار الجميع كاميليا انشالله مبصوطه اخبار قياستك وين سالفتي غير .. جونسره اخبارك ايه ؟؟ فراشه وينها المفروض انها وزنت وعلمتنا كم نقصت هالشهر .. المستجدات وش اخباركم شموخ الدوحه عساك بديتي همتك تر اصعب شي الاسبوع الاول
اخبار الجميع كاميليا انشالله مبصوطه اخبار قياستك وين سالفتي غير .. جونسره اخبارك ايه...
هلا والله مدام ماما مب مشجعني حيل الا انتي المفروض ابتدئي اليوم ولكن خالتى تصوم الايام البيض باانتظرها ونبتدئي يوم الثلاثاء ان شاء الله ماعليك الهمه فوق فوق لا تخافين ونحنوا لها
شموخ الدوحه
شموخ الدوحه
arch arch :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كيفكم حبيباتى ان شاء الله تكونو كلكم بخير:26: اليوم هو الاول لى فلا الريجيم المركب ادعوووووووووووولى استمر عليه لم افطر الغداء خضار مسلوق ( كوسه - بسله ) العشاء برتقال عملت خلطة اعشاب ( زنجبيل- شاى اخضر - مرمريه - روز مارى - بابونج - قرفه ) ربنا يوفقنا ويثبتنا جميعا عاوزاكم تشجعونى اوعو تطنشونى علشان مش ازعل منكم :(
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كيفكم حبيباتى ان شاء الله تكونو كلكم بخير:26: اليوم هو الاول...
وعليكم السلام

بالتوفيق لك ان شاء الله وشدي حيلك واحنا لها واحنا معك ونشجع بعض والدنيا ماراح تطير ولكن عمرنا اللي بيضيع واحنا على هالشحوم شدي حيلك واحنا معك
fareda_2000
fareda_2000
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
مرحبا بكل البنات :26:

كاميلا .... جونسرة ....... مدام ماما وينكم :(

شموخ الدوحة .... ناترين اخبار حلوة .....:26:

arch.....

نورتينا وشرفتينا وشد حيلك يا جميل الاسبوع الاول اصعب اسبوع بس بعدها بيبقى الموضوع عادى

ربنا معاكى واجمدى مستنين اخبار حلوة :) :26:

مطلوب من جميع المستجدات التسجيل للتعارف الاسم والوزن الحالى واهداف برنامج الوزن

وينكم يا جماعة بدنا تفاعل اكبر وبالذات للى بداو المشوار من كم اسبوع والمستجدات الله معهم

ويثبتهم

تحياتى :26: