فراشة pink
فراشة pink
مرحبا ..... الفطار .... cancel الغذاء ..... 2 سمكة بورى صغار مشوى العشاء .... سلطة يونانية انشالله نقصت هالاسبوع كيلو واحد بسبب عدم استعمال الاوربت تراك ولان الدورة بتأثر كتير صرت 87 تحياتى لكل اللى ما بيدخلو واللى نسيو الموضوع:26:
مرحبا ..... الفطار .... cancel الغذاء ..... 2 سمكة بورى صغار مشوى العشاء .... سلطة يونانية...
انا ما بتهرب بس ماعندي وقت اكتب يومياتي عموما كلها أسبوع وأخلص الرجيم وأقيس وأقلكم كم نقصت
camela
camela
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
هاااااااااااااااااااااى بنات
وحشتونى والله
fareda
شكرا على سؤالك على الله يكرمك يا رب
انا الأسبوع اللى فات ما التزمتش جامد بريجيم الأسبوع الثالث
بس كنت ماشيه على مستوى الأسابيع السابقه
نزلت كيلو واحد
يعنى وزنى دلوقتى 84
إن شاء الله أبدأ فى الأسبوع الرابع من بكره
وإن شاء الله ألتزم علشان اكتب يومياتى

مدام ماما
مبروك الأوربيتراك
انا عندى واحد بس أنا فى انتظار البريود هأبدأ العب عليه بعد ما تنتهى البريود علشان ما تهبطش عزيمتى
بس قولولى هو ده شىء طبيعى انى اشعر بالجوع مع اقتراب البريود ؟؟؟
وهو انتوا بتبطلوا ريجيم فيها والا بتمشوا برضوه مع الريجيم ؟؟؟؟
fareda_2000
fareda_2000
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
فراشة .....
اهلا وسهلا فيكى وناترين نتائج حلوة :26:

كاميلا ....
قلتلك حتى لو لخبطتى تعالى بردو بالنسبة للجوع انا اول ما بدات البريود كنت تعبانة وجعانة ونفسيتى

زفت لانها حكاية مقرفة وكمان ما تلاقيش نفسك نزلت كتير بسبب تغيير الهرمونات بس مضطرين

نستحمل وحشتينى خالص ومستنياكى لانى بزهق وانا لوحدى هنا:( ومبروك عليكى الكيلو زيى انا

كمان نقصت كيلو بس من غير اكل والله:(

:26: تحياتى
فراشة pink
فراشة pink
فراشة ..... اهلا وسهلا فيكى وناترين نتائج حلوة :26: كاميلا .... قلتلك حتى لو لخبطتى تعالى بردو بالنسبة للجوع انا اول ما بدات البريود كنت تعبانة وجعانة ونفسيتى زفت لانها حكاية مقرفة وكمان ما تلاقيش نفسك نزلت كتير بسبب تغيير الهرمونات بس مضطرين نستحمل وحشتينى خالص ومستنياكى لانى بزهق وانا لوحدى هنا:( ومبروك عليكى الكيلو زيى انا كمان نقصت كيلو بس من غير اكل والله:( :26: تحياتى
فراشة ..... اهلا وسهلا فيكى وناترين نتائج حلوة :26: كاميلا .... قلتلك حتى لو لخبطتى تعالى...
هلا بنوتات كيفكم ترى اكتشفت انو الأسبوع الأخير ممل وأكلو مو لذيذ :09: يالله هانت مع أني بفكر بعد ما أخلص الأسبوع 8 اعيد الأسبوع 1 على طول وأقيس بعد البيريت ولا أش رأيكم
fareda_2000
fareda_2000
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
مرحبا بنات ...
فراشة انتى بتعملى الريجيم المركب ؟؟؟؟ وبتقيسى وزن كل قد ايه لازم الوزن يكون اسبوعى حتى تعرفى مقدار النقص كل اسبوع .... وقيسى عادى بعد البريود بس ديرى بالك البريود ما تنزل وزن كتير بسبب انحباس السوائل واذا ما لقيتى الوزن المطلوب عيدى مرة ثانية وبقلك كيف بس فهمينى انتى كيف ماشية ؟؟؟
بالنسبى لى لاول مرة احس بضجر لانى نزولى كتير بطىء وكنت على امل يكون احسن من هيك والله ما باكل وطالع روحى فى الاوربت تراك وواضح ان بخلص الشهرين وبعيد مرة ثانية بس الله يعين

الاسبوع الرابع اليوم الاول
الفطار ... برتقالة لان عندى مشكلة مع الاناناس بيتعب معدتى كثير وما اقدر اكله
الغذاء .... قطعة فيليه مع الخس والكرافس
العشاء فطيرة مرة صغيرة بالجبن انشالله

ممكن حد يقلى شو هو البطاطس بصلصة الخل وكريب الخضار ممكن بالدقيق الابيض ولا لازم الاسمر واقليها بنقطة زيت زيتون ؟؟

تحياتى:26: