*ام عمر*
•
دكتوره هنادى جزاكى الله خيرا وجعله الله فى ميزان حسناتك
um Lina :
السلام عليكي دكتورة بنتي خمس شهور ونص.... برضعها طبيعي.... ووزنها لما كملت خمسة كان 7 ونص بديت معاها سيريلاك ارز من لما كان عمرها 4 ونص وبعدين لما كملت خمسة اديتها كوسة هيا بيجلها امساك لو ما ألكتهاش اكل خارجي ممكن تقعد 3 ايام بدون اخراج المهم الدكتور نصحني بالكوسة وقالي بلاش جزر او بطاطس بتعمل امساك عايزة اعرف ممكن اديها ايه تاني بخلاف الكوسة انا بحاول اشربها مياه كتير والعصائر برتقال او عصير معلبات جربر ممكن تنصحيني باضافة ايه من الوجبات الان ملحوظة لما جربت معاها معلقة زبادي جالها غازات كتير فوقفته شكراالسلام عليكي دكتورة بنتي خمس شهور ونص.... برضعها طبيعي.... ووزنها لما كملت خمسة كان 7...
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
شوفي يا غاليتي ابنتك الغاليه بحاجه الى تناول اخضر الخضراء مثل الكوسا والسبانخ والملوخية الخضرا بدون ثوم او بصل
كذلك يا غايلتي يمكنك ان تعطيها القمح المطهي جيدا في صورة عصير مع الحليب المخصص لها او بدون اذا كانت ترضع طبيعي فقط
ولا تعطيها اي البان الان يا غاليتي
وانتظري الى ان تصل الشهر السادس على الاقل
وحياك الله
شوفي يا غاليتي ابنتك الغاليه بحاجه الى تناول اخضر الخضراء مثل الكوسا والسبانخ والملوخية الخضرا بدون ثوم او بصل
كذلك يا غايلتي يمكنك ان تعطيها القمح المطهي جيدا في صورة عصير مع الحليب المخصص لها او بدون اذا كانت ترضع طبيعي فقط
ولا تعطيها اي البان الان يا غاليتي
وانتظري الى ان تصل الشهر السادس على الاقل
وحياك الله
*ام عمر* :
دكتوره هنادى جزاكى الله خيرا وجعله الله فى ميزان حسناتكدكتوره هنادى جزاكى الله خيرا وجعله الله فى ميزان حسناتك
جزاك الله بمثله يا غاليتي
وحياك الله
وحياك الله
الصفحة الأخيرة