السلام عليكي يا د: هنادي
يارب تكوني في احسن حال
عندي ليكي سؤال احترت فيه كتير وقلت مفيش غير دكتورة هنادي هي اللي هتفيدني وترسيني على بر واعرف منها الرأي الصح
عايزة اعرف رأيك في الشاي باللبن (( اللبن مغلي (الجاموسي ) عند اضافة الشاي (الجاف بدون ماء نهائيا)))
لأطفال اعمارهم 6 و8 سنوات الا يؤثر ذلك على امتصاص الحديد في الجسم
وكذلك الكاكاو
لان اولادي لا يحبون اللبن بدون هذه النكهات
السلام عليكي يا د: هنادي
يارب تكوني في احسن حال
عندي ليكي سؤال احترت فيه كتير وقلت مفيش غير...
وحياك الله