جونسره
جونسره
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
أختي fareda-2000 أهلا وسهلا بيك بين أخواتك ومبروووووك عليك نزول الوزن وإنشاء الله دوم أهم شيءأختي الإراده والعزيمه القويه والله يكون في عوننا جميعا آآآآآآآآآآآآآمين
جودي14
جودي14
أختي fareda-2000 أهلا وسهلا بيك بين أخواتك ومبروووووك عليك نزول الوزن وإنشاء الله دوم أهم شيءأختي الإراده والعزيمه القويه والله يكون في عوننا جميعا آآآآآآآآآآآآآمين
أختي fareda-2000 أهلا وسهلا بيك بين أخواتك ومبروووووك عليك نزول الوزن وإنشاء الله دوم أهم شيءأختي...
:) السلام عليكم بنات يا عسلات:)

شوفو حبايبي أجيكم من قاصرها

تقبلوني لو انضميت لكم يوم السبت يعني بعد 4 ايام

بلييييييييز بنات حمسوني الله يسعدكم

و ما تجي إجازة الصيف إلا وكل وحده نازلة الوزن اللي تبغاه

أنا كل اللي أبغاه 10 كيلو فقط لا غير لكن والله العظيم أنه ليه تقريباً 7 شهور ماهيه راضية تنزل

أحيانا يثبت وزني عند 55 ولا يرضى يتزحزح أكون ماشية على رجيم لما يثبت اتحطم واخربه

:26: الله يخليكم لا تطنشوني :26:
مدام ماما
مدام ماما
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
مراحب بنات حيا الله المستجدات والي بتمشي معنا شوفو الطبخات تبع الرجيم المركب صفحه 7

جودي حياك يالغلا وان مشيتي عالرجيم بتلاقين نفسك خاسرتها من اول شهربس تحمسي واتبع القوانين ...

بنات تذكرو لاتضحك على نفسك ولا تخادع ...
دلـــ Dl3 ــــع
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
هلا وغلا..
بنات اخبااااااااااااااااااااارك ايه مع الرجيييييييييييييييييييم...
انا هذا اليوم الثالث لي ..
اليوم الثالث
الفطور :
5 شرايح اناناس + حبة فاكهه طازجه + شريحة توست محمصه + حليب خالى الدسم ..
الغذاء:
سلطه مكونه من قطع دجاج صدر مع خس وطماطم + شريحه وحده من الجبن خالى الدسم + عصير الكيوى والاناناس
العشاء :
بطاطه وحده مهرووسه + حليب خالى الدسم

وان شاء الله اذا خلصت هالاسبوعين افكر انضم لكم في الرجيم المركب ...
يااااااااااااااااااااااااااااارب انحف...
camela
camela
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
السلام عليكم اخواتى الفضليات
مدام ماما - جونسره - سالفتى غير - دبدوبه قمر(حلوه ) وجميع المشتركات الجدد
مرحبا بالجميع
مدام ماما
ايوه كده احنا عايزين تحذيرات مستمره
وشكرا على الوجبات يا سكر

جونسره
ارجو انك تكونى فهمتى قصدى من الرساله اللى بعتهالك على الخاص
وعلشان ما تزعليش
اعرفك على طريقة عمل شريط الوزن
1- اضغطى على شريط الوزن بتاعى علشان تنتقلى للموقع المختص
2 - هاتلاقى 3 خيارات امامك اختارى اول اختيار من اليمين اللى هو creat anew ticker
3- بالضغط عليه هاتنتقلى للصفحة التاليه اللى هاتحددى فيها نوع الشريط انتى عايزاه لإيه اختارىWeight Loss
4 - بالضغط عليه هاتنتقلى لمرحلةاختيار شكل الشريط هاتلاقى عدد كبير من الاشرطة فى 13 صفحة بس ما تضغطيش على ايقونة next الا لما تحددى الشريط باظهار النقطة السوداء بجواره
وبعدين ابقى اضغطى next فى الآخر ok ؟
5 - بالضغط على next سوف تنتقلى للمرحلة التالية اللى هى اختيار الشكل المتحرك فوق الشريط ايضا ستجدى 7 صفحات بهم اشكال مختلفة اختارى الشكل ثم اضغطى next لتنتقلى للمرحله التالية ألا وهى ادخال بياناتك الشخصيه
7 - فى هذه المرحله ادخلى البيانات كالآتى :
Password/Pin: ادخلى كلمة سر لكى لا يتمكن احد غيرك من تعديل الشريط مستقبلا
Track: اختارى اما Weight Change ليظهر لك على الشريط التغير فى الوزن نفسه
يعنى مثل اللى موجود فى الشريط بتاعى
او Weight ليظهر لك على الشريط مقدار الوزن اللى انت عايزه
تنزليه فهمتينى ؟
Weight Units: افتحى راس السهم واختارى الكيلومتر
Your target weight: الوزن اللى عايزه توصلى له
Your starting weight: الوزن اللى انتى بادئة منه الريجيم
Your current weight: الوزن الحالى
Weight Date:تاريخ الوزن ادخلى الشهر ثم اليوم ثم السنه هو ده النظام
Height Units:وحدة الطول اختارىmetric
Your Height:ادخلى طولك يعنى انا مثلا طولى 160 كتبت 1 فى خانة الامتار ثم 60 فى خانة السنتيمتر
Body Mass Index (BMI) calculator دى لحساب كتلة الجسم بالضغط عليها ستنتقلى لصفحة اخرى بتدخلى فيه وزنك وطولك بس ابقى استخدمى القياس المترىUse Metric Units
ثم اضغطى calculate bmi ليتم حساب كتلة الجسم ثم اضغطى على كلمةgraphical rule
فى اعلى الصفحة لتعودى للصفحة السابقة
8 - اضغطى next لتنتقلى للمرحلة الاخيره اللى هى نسخ الرابط
هاتلاقى 3 روابط خليكى مع الاول انسخى الكلام الموجود بين ..........
يعنى الكلام اللى مكان النقط فهمتينى ؟
9 - انتقلى للوحة التحكم الخاصة بك واختارى تعديل التوقيع هايفتحلك الوضع المتقدم للكتابه
اختارى منه اضافة رابط صوره وانسخى الرابط تبع الشريط فيه بس خدى بالك من كلمة http
ما تكونش مكتوبه مرتين فى بداية الرابط
بالتوفيق للجميع