حبيبه علي
NUR
يارب تنزل اوزانكم و باقي البنوتات الخضروات بخير من غير شر
جربتوا اعشاب للريجيم او لا
NUR
•
اضحك ودمعتي بعيني :
حبيبه علي NUR يارب تنزل اوزانكم و باقي البنوتات الخضروات بخير من غير شر جربتوا اعشاب للريجيم او لاحبيبه علي NUR يارب تنزل اوزانكم و باقي البنوتات الخضروات بخير من غير شر جربتوا اعشاب...
الاهم امين و وزنك حياتي بالصحه والعافيه:27:
انا كل يوم تقريبا اشرب زنجبيل مطحون مع ماي مغليو مرات كمون
انا كل يوم تقريبا اشرب زنجبيل مطحون مع ماي مغليو مرات كمون
NUR
•
يوم الخامس من رجيم الشوربا,اليوم اكلت تقريبا 300 غم لحم الاحمرو مرتين شورا الحارقه و 2 طماطم و ليمونه خضراء و 3 معجنات صغيره جدا
وطلعت اتمشيت ساعه ونص و لما رجعت نصف لحم بالعجين و نص خبزبالبنو بسسسسسسس
وطلعت اتمشيت ساعه ونص و لما رجعت نصف لحم بالعجين و نص خبزبالبنو بسسسسسسس
الصفحة الأخيرة
اللهم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين
طمنيني عليك :p