NUR
NUR
شخباركم يا كسسسسسسولــــــات
يومي الحمد لله لحد الان تمام و مظبوط
سمر2005
سمر2005
نور يقلبي اقدر استخدم الشربه الحارقه مع رجيم النقاط ؟؟؟؟

وماحصلت شربة البصل اقدر استخدم شربة دجاج بالشعيريه بدالها ؟؟؟

واقدر اصفيها لني ماقدرت اكلها ؟؟؟
أم معاذ2
أم معاذ2
السلام عليكم بنات

شدوا الهمه

أرادتي قويه ولله الحمد

واموري تمام

ويومي ماشي مضبوط

وشكرا لكم جدا على التشجيع


يومياتي

ماي +سلطه+شوربه خضار مسلوقه +كاسه حليب قليل الدسم

وبس

وللامام

اقنعت نفسي ان القليل مثل الكثير

بس من يقتنع
shzkhalaf
shzkhalaf
NUR NUR :
شخباركم يا كسسسسسسولــــــات يومي الحمد لله لحد الان تمام و مظبوط
شخباركم يا كسسسسسسولــــــات يومي الحمد لله لحد الان تمام و مظبوط
:44:ألحقوني يل بنات الحلوة جاتني
يبقى الوزن باظ
والوزن بكرة
يلا خير
الحمدلله على كل حال
النهاردة اليوم السادس لرجيم الماء
و مشيا عليه عال العال
ربنا يستر و وزني ما يزيدش عن الاسبوع اللي فات
و ربنا ينحفنا جميعا بصحة و عافية
قولواااااااااا آآآآآآآآآآآآ مييييييييييين
NUR
NUR
:44:ألحقوني يل بنات الحلوة جاتني يبقى الوزن باظ والوزن بكرة يلا خير الحمدلله على كل حال النهاردة اليوم السادس لرجيم الماء و مشيا عليه عال العال ربنا يستر و وزني ما يزيدش عن الاسبوع اللي فات و ربنا ينحفنا جميعا بصحة و عافية قولواااااااااا آآآآآآآآآآآآ مييييييييييين
:44:ألحقوني يل بنات الحلوة جاتني يبقى الوزن باظ والوزن بكرة يلا خير الحمدلله على كل...


الاهم اميــــــــن