نور يقلبي اقدر استخدم الشربه الحارقه مع رجيم النقاط ؟؟؟؟
وماحصلت شربة البصل اقدر استخدم شربة دجاج بالشعيريه بدالها ؟؟؟
واقدر اصفيها لني ماقدرت اكلها ؟؟؟
سمر2005
•
أم معاذ2
•
السلام عليكم بنات
شدوا الهمه
أرادتي قويه ولله الحمد
واموري تمام
ويومي ماشي مضبوط
وشكرا لكم جدا على التشجيع
يومياتي
ماي +سلطه+شوربه خضار مسلوقه +كاسه حليب قليل الدسم
وبس
وللامام
اقنعت نفسي ان القليل مثل الكثير
بس من يقتنع
شدوا الهمه
أرادتي قويه ولله الحمد
واموري تمام
ويومي ماشي مضبوط
وشكرا لكم جدا على التشجيع
يومياتي
ماي +سلطه+شوربه خضار مسلوقه +كاسه حليب قليل الدسم
وبس
وللامام
اقنعت نفسي ان القليل مثل الكثير
بس من يقتنع
NUR :
شخباركم يا كسسسسسسولــــــات يومي الحمد لله لحد الان تمام و مظبوطشخباركم يا كسسسسسسولــــــات يومي الحمد لله لحد الان تمام و مظبوط
:44:ألحقوني يل بنات الحلوة جاتني
يبقى الوزن باظ
والوزن بكرة
يلا خير
الحمدلله على كل حال
النهاردة اليوم السادس لرجيم الماء
و مشيا عليه عال العال
ربنا يستر و وزني ما يزيدش عن الاسبوع اللي فات
و ربنا ينحفنا جميعا بصحة و عافية
قولواااااااااا آآآآآآآآآآآآ مييييييييييين
يبقى الوزن باظ
والوزن بكرة
يلا خير
الحمدلله على كل حال
النهاردة اليوم السادس لرجيم الماء
و مشيا عليه عال العال
ربنا يستر و وزني ما يزيدش عن الاسبوع اللي فات
و ربنا ينحفنا جميعا بصحة و عافية
قولواااااااااا آآآآآآآآآآآآ مييييييييييين
NUR
•
shzkhalaf :
:44:ألحقوني يل بنات الحلوة جاتني يبقى الوزن باظ والوزن بكرة يلا خير الحمدلله على كل حال النهاردة اليوم السادس لرجيم الماء و مشيا عليه عال العال ربنا يستر و وزني ما يزيدش عن الاسبوع اللي فات و ربنا ينحفنا جميعا بصحة و عافية قولواااااااااا آآآآآآآآآآآآ مييييييييييين:44:ألحقوني يل بنات الحلوة جاتني يبقى الوزن باظ والوزن بكرة يلا خير الحمدلله على كل...
الاهم اميــــــــن
الصفحة الأخيرة
يومي الحمد لله لحد الان تمام و مظبوط