ليونه المنكوشه
•
اختي عصفوره ياليت تردي علي
توتاجونا
•
اختى عصفورة انا طلعلى 1582 سعر حرارى يوميا علشان انا وزنى 57 و طولى 148 علشان اخس انقص 500 سعر
حرارى يعنى احتاج الى 1082 سعر حرارى يوميا ارجو مساعدتى فى حساب سعراتى انا فطورى : كوب شاى ب4 ملاعق سكر مع 8شرائح من القراقيش اما الغدا : طبق صغير من الخضار المطبوخ مع قطعة لحم او ربع دجاجة محمرة مع ا/2 الى رغيف عيش بلدى اما العشا: 2 بيضة مقلية فى السمن او 2 سندوتش همبورجر مع قطعة جبن فيتا بين الوجبات ممكن قطعة كيك بالشيكولاتة او عصير او ايس كريم ارجو حساب سعراتى و لك الاجر و الثواب
حرارى يعنى احتاج الى 1082 سعر حرارى يوميا ارجو مساعدتى فى حساب سعراتى انا فطورى : كوب شاى ب4 ملاعق سكر مع 8شرائح من القراقيش اما الغدا : طبق صغير من الخضار المطبوخ مع قطعة لحم او ربع دجاجة محمرة مع ا/2 الى رغيف عيش بلدى اما العشا: 2 بيضة مقلية فى السمن او 2 سندوتش همبورجر مع قطعة جبن فيتا بين الوجبات ممكن قطعة كيك بالشيكولاتة او عصير او ايس كريم ارجو حساب سعراتى و لك الاجر و الثواب
d_kJoJI
•
السلام عليكم
\
/
ممكن تحسبي لي عدد السعرات في وجباتي
\
/
افطر كوب نسكافيه مرة
\
/
اكل حفنه من فول الصويا
\
/
أفطر الساعة تسعة ونص كوب لبن زبادي خالي الدسم مخلوط بملعقة زعتر وقطع من الشابورة
\
/
الغداء صحن رز بالخضار
\
/
سلطة حسب النوع اللي موجود
\
/
بس العصر اكل شكولاته جالكسي
\
/
الساعه 7 المسا اتعشى ياشابورة وشاهي
يا لبن زبادي وبس إلين ثاني يوم مافي شي
\
/
دمت بود
\
/
ممكن تحسبي لي عدد السعرات في وجباتي
\
/
افطر كوب نسكافيه مرة
\
/
اكل حفنه من فول الصويا
\
/
أفطر الساعة تسعة ونص كوب لبن زبادي خالي الدسم مخلوط بملعقة زعتر وقطع من الشابورة
\
/
الغداء صحن رز بالخضار
\
/
سلطة حسب النوع اللي موجود
\
/
بس العصر اكل شكولاته جالكسي
\
/
الساعه 7 المسا اتعشى ياشابورة وشاهي
يا لبن زبادي وبس إلين ثاني يوم مافي شي
\
/
دمت بود
السلام عليكم ممكن تحسبيلي السعرات في نظامي كورن فليكس محلى 35 جرام لبن قليل الدسم المراعي علبة متوسطة 2 توست بر زبادي قليل الدسم 10 ملاعق مكرونة مسلوقة أو 10 ملاعق ارز مسلوق قطعة لحم همبرجر مشوية انا اتبع هذا الرجيم ,, بس بدون قطعه الهمبرجر,, ووزني مايتحرك بسررعه؟
الصفحة الأخيرة